Pazartesi, Eylül 24, 2007

tatilim 2007

efenim herkese merhabalar,
ne coktur yazmiyodum yine,tatile gitcem dedim geldim cit yok benden,niye diye merak edenler icin soyliyim bu facebook denen seytan icadi butun vaktimi aliyo o sebeple ilgilenemedim blog'la,pardonunuz :)
neyse efenim,tatil nasildi diye sorcak olursaniz size fotolarla az bucuk anlatacagimdir,oncelikle soylemeliyim ki dijital SLR cok keyifli gercekten,deklansore basarken daha az dusunmek,yaninda envayi cesit asa ve mensei'de (renkli/sb) film tasima zorunlulugu olmamasi sufer bisi gercekten de.
once olympos'a gittim efenim tatilde, yol kabustu,gercekten kabustu,olympos'a donene kadarki kismindan bahsetmiyorum orasi cok keyifliydi ama sonra indigim yolu nasi indim ben bile bilmiyorum yazik araba oldu arabam :)


bu gordugunuz kaldigim pansiyon olup,cok sakin bi pansiyondu,heralde olympostaki en bos pansiyonu buldum bravo bana :) ama yemekler filan guzeldi diyip reklamini da yapmayi bi borc bilirim


bu gordugunuz yol denize dogru giden yolu baslangici,bi 10-15 dakka yurumeniz gerekiyor denize kadar,yorucu biraz,ama antik kentin kalintilarinin icinden geciyorsunuz denize giderken,yani o kadar da sIkIcI bi yol degil.


3. gun olymposTa yeterli sure kaldigima karar verip kas'a gectim,gecerken de yolda nereyi begenirsem durdum gordugunuz gibi, finike'nin girisinde vardi bu tabela/heykel benzeri sey :) cok hosuma gitti cektim iste,sonra da demre'ye ugradim noel baba'nin fotorafini bile cektim :)



neyse sonunda kas'a varip orda da 3 gun gecirdim,ama daha keyifliydi :) niye?1- deniz'i daha guzel,2- kas daha guzel :) 3- discovery dalis'i denen bir olaya girdik arkadasimla, yani daldik efenim denizin 7 metre kadar asagisina,cok ama cok keyifliydi,bir o kadar da kisa surdu :( sertifika programlari da varmis ama 4 gun suruyomus cok gec ogrendik bunu biz tabi donmeden once,neyse yapmak niyetindeyim bi aralar isalla...

baska resimler de var da ben biraz acemi oldugumdan sirayi karistirdim edit de edemiyorum sayfayi diger postta bakarsiniz isalla :)



Hiç yorum yok: