Pazartesi, Eylül 24, 2007




heyooooo 1000 olmusum bi de counter'da,brawo kendim oldum 1000. kisi galiba artik kendime bi hediye alirim ozman :) (tabe bu 1000 benim eski blogumun counteriyla beraber oluyo aslinda biraz hileli sayilabilir :D)kalan fotolari da ekliyim dedim de bi de :)

bu yandaki cihazi alan arkadasi kiniyorum ben mesela kendim olarak, alan var alamayan var kardesim git baska yerde demirle insanin morali bozuluyo :PPPP








bu da kas'in genel goruntusu,limanagzi'ndan donerken cekildi bu fotograf,limanagzi nasi bi yer mi?muhtesem ama soylemem :)











bu yandki fotoraf mesela limanda cekildi,bu blogtaki tek sanat kaygili fotografim diyebilirim,begenirsiniz begenmezsiniz o ayri tabe :)
















bu yandaki iki fotograf alakasiz ama antik tiyatro demre'de cekildi,hic ummazdim ben demre'de boyle bir yer oldugunu, myra antik kenti :)





digeri ise kas'ta gun batiminda cekilmistir,aferin slr'ye yoksa ben bisi yapmadim :)))




e bu blog fotograf bloglugundan cikip gunlul/ani blog'u olmaya basladi ama bilmem ki olmasamiydi? :O

Hiç yorum yok: