Cuma, Ağustos 17, 2007

eskilerden


ya ben tabi oyle devamli fotograf cekebilen bi insan degilim,isten gec geliyorum genelde eve,bi de gezi olmasini bekleyen bi yonum var malesef oyle ilk zamanlardaki gibi tek basima cikayim kaleye gideyim felan yapamiyorum pek,dijital da aldim ama :P ben hala alisamadim da bu fikre :)


bugun cok yogun bi gundu yaf,co kkonustum gerildim boyle bi,simdi de evdeyim normalde cumalari evde oturmam pek ama gece yolculuk var o baglamda random felan yalan oldu bu hafta :)


neyse,sadede gelirsek,gecen sene bi fuar icin paris'e gitmistim orda da gittigim bir muzede cok sufer fotograflar vardi ama muzenin kendisi daha bi guzeldi bence,simdi unuttum muzenin ismini ama soylesem kesin bilirsiniz :) icerideki heykelleri karakalem cizen sanatci/sanatci adaylari bile vardi cok enteresandi benim icin...


herneyse efenim, muzenin ustten gorunusunu sizinle paylasayim dedim,hani uzun sure blogu bos birakmamak anlaminda,umarim begenirsinis...

edit: hatirladim hatirladim, d'orsay muzesi, nam-i asil musee d'Orsay,picasso felan vardi ne biliyim monet vardi bak yazmayi unuttumdu,cok ugrasmislar bu adamlar sanatla yaa,bravo :)

Hiç yorum yok: