Çarşamba, Ağustos 22, 2007

eskilerden yine


afsad'a basladigim zaman tabi cok hevesliydim,hicbiryere gitmiyosam kale'ye gidiyodum fotograf cekmeye,simdilerde azaldi tabi o heves ama hala cok seviyorum fotograf cekmeyi. bu fotograf da o zamanlardan kalma,evde eski fotograflarin arasindan (tozlu cd raflarindan :p) buldum,yoksa bu blog cok zor yenilenicek semiceksiniz blogumu sonra :D

ben cok seviyorum bu acilardan fotograf cekmeyi,gereginden biraz daha fazla dram katiyor bazen boyle yukardan cekmek ama benim oyle bi niyetim yok hic aslinda. Bu aciyi sevmemin sebebi cocuklar sizi gormeden pozisyon alabiliyorsunuz boylece size baktiklari ilk ani yakalamaniz,boylece de en dogal hallerini yakalamaniz mumkun oluyor,cok $irin bence...

bu arada blog'da fotograf disi konularla ilgili seyler de olucak galiba, cekirdeksizuzum arkadasim israr ediyor bu konuda zira :)

haa unutmadan,bu fotografin bazi hatalari var farkindayim,gerci buraya koymamam bile lazim belki ama ben kompozisyon insani degilim icerik insaniyim biraz,artik boyle idare ediceksinis :)

Hiç yorum yok: