Cumartesi, Ağustos 04, 2007

dicital aldimmmm

MuCdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,naptim bilin bakalim,bize ne dediginizi duyar gibiyim ama,sitenin ismi coktu malesef,dicital alamadim dedik enbasinda ama her yonden amansizca gelen baskilara daha fazla dayanamadim ve artikin bir D-SLR'm var benim de,bu ne demek,bu su anda size bir fotograf sunamiyor olsam da,kismet olursa cok ama cok kisa bir surede,ilk fotoraf cekmeye ciktigimda kaydadeger ve gusel bir fotograf cektigimde ayni gunun aksami sizlerle paylasabilecegimdir demek,tabi google'la da,zira google almis blog'u,uzulmedim desem yalan olur :)



artik yok oyle efendime soyliyim film bitsin,yok banyo yaptim kurudu cizildi cizilmedi yok taratiyim mi baskiya mi veriyim dertleri,dijilatization'un etkisine tamamen girmis bulunuyorum yogun baskilar ve biraz da usengeclik sonucu.Simdi dicexiniz ki bu kadar yazdin bi foto yok mu,yok malesef,ama olsun,bu da bisi,dayanamadim bunu paylasmadan napyim...



hakkaten,siz okuyo musunuz benim yazdiklarimi yaaa,ben kime yaziyorum yoksa yormayin beni :ppp

1 yorum:

cekirdeksizuzum dedi ki...

ben okuyorum:)